My Dear Blog ,,

Welcome to my dear blog . Be nice here and leave your comment on my tagboard . Sorry if i'm not reply back . Do read do follow . Thank you :DD


MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com


.
MyEm0.Com


MyEm0.Com

Skin by Maniss
Picture from Mr Google
budak baru :)
Saturday 25 February 2012 | 4:07:00 pm | 0 comments
akhirnye aku dah ade blog sendiri (lompat tinggi tinggi)..haha..jutaan dan ribuan terima kasih saye ucapkan kepada besties saye Dzulaiqha binti Aziz sbb sudi ajar saye buat blog ni dengan sabarnye..thank you mydear~..hehe..actually aku buat bende alah ni sbb selalu usha blog blog org..pastu tetibe terdorong nak ade blog sendiri..taraaaa~ kn dah ade..hehe..lagi1 aku buat blog ni sbb nak share dengan korang cerita cerita yg ditulis olek kakak aku..ala..yg nama eyna tu..yg share blog ni dengan aku tu (mcm korng kenal je)..haha :D urmm..dia pandai writting tau..cerita camne korng nak ? sedih ? seram ? cinta ? semua ade laa..kacang je tu (belagak)..haha..nanti kalau die dah siap tulis aku post okey..tunggu tau :) jangan lupe bace pulak..pakse ni..hehe ;D..that's all..kbye..


| New things