My Dear Blog ,,

Welcome to my dear blog . Be nice here and leave your comment on my tagboard . Sorry if i'm not reply back . Do read do follow . Thank you :DD


MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com


.
MyEm0.Com


MyEm0.Com

Skin by Maniss
Picture from Mr Google
kite still kawan kan ? ;)
Tuesday, 6 March 2012 | 3:36:00 pm | 0 comments
       Awak , kite tau awak tengah marah kat abang kite . Dia jahat kan ? Kejam kan ? Hehe . Kalau kite kat tempat awak pun , kite pun SANGAT , SANGAT dan SANGAT marah kat dia . Takpe la awak , kumbang bukan seekor kan ? Lagipun awak kan dah ade Mr. A *bukan nama sebenar* . Haha ;D . Walaupun abang kite dah buat awak camtu , kite still kawan kan ? :'(  Kite kan "twin" (lain mak lain ayah) . So mane boleh dipisahkan . Hihihi . Awak , rindu la nak lepak same-same macam dulu . Dengan Haqeem <3 . Hehe . Awak cakap nak datang rumah kite minggu ni kan ? Kite tunggu tau :) Nanti kalau awak datang kite suruh abang kite pi bla jauh-jauh ek . Hahaha *adik yang kejam* . Friend forever :)


Old things | New things